No products

FAQ

Algemeen

- Hoe kan ik jullie bereiken?

Drop ons een e-mail (met eventueel jouw bestelgegevens) op: webshop@drifterstore.nl
Wij streven ernaar om binnen 1-2 werkdagen jouw mail te beantwoorden. Ook kan je ons bellen tijdens openingstijden van de winkel op 023-5836040 (De openingstijden vind je op de contact pagina!)

- Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling!

Log snel in om de status van je bestelling te bekijken in jouw account. Staat ie er niet tussen? Stuur dan even een e-mail naar webshop@drifterstore.nl

- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We streven er naar binnen 2 dagen te bezorgen, met uitzondering van zondag & maandag.

- Wat zijn de verzendkosten, en wanneer betaal ik die?

Verzendkosten zijn op dit moment, in verband met het coronavirus voor onze rekening. Wij bezorgen of met de fiets persoonlijk (op 1,5 meter afstand), of met PostNL.

- Hoe stuur ik een artikel retour?

Wil je een artikel retourneren, stuur dan een e-mail naar webshop@drifterstore.nl met jouw ordernummer, artikelnummer en reden van retour. Je kunt je pakket retourneren via een PostNL servicepoint of in de winkel. Check nog even de voorwaarden op onze website.

Betalen

- Wat zijn de betaalmogelijkheden?

IDEAL- Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen met de online omgeving van jouw Nederlandse bank. Om gebruik te maken van iDEAL moet je aangesloten zijn bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Knab, Bunq of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Makkelijk, veilig en snel. Bij deze betaalwijze wordt je betaling direct afgeschreven van je rekening. Heb je een ander type bank? Stuur ons even een mailtje: webshop@drifterstore.nl

Verzenden

- Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen. Als wij het met de fiets persoonlijk bezorgen, dan sturen we je een mailtje voor een bezorgafspraak.

- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We streven er naar binnen 2 dagen te bezorgen, met uitzondering van zondag & maandag.

- Ik ben niet thuis!

Indien jouw pakket met PostNL wordt bezorgd, dan wordt jouw pakket twee keer aan je deur aangeboden. Na de tweede poging zal PostNL jouw pakket bij een van hun pakketpunten bezorgen. Op het briefje op je deurmat zal je zien welke precies.

- Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

Mocht je je bestelling uiteindelijk niet ontvangen en je hebt geen nadere instructie van PostNL ontvangen op je deurmat, stuur ons dan een e-mail: webshop@drifterstore.nl

- Wat zijn de verzendkosten, en wanneer betaal ik die?

Verzendkosten zijn €7,20 Wij bezorgen of met de fiets persoonlijk (op 1,5 meter afstand), of met PostNL.

Retourneren

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij begrijpen dat je niet altijd de juiste keuze maakt, in maat of in stijl. Je kunt daarom binnen 14 dagen jouw bestelling, mits ongedragen, in originele staat en met aangehecht prijskaartje / verpakking retourneren. Indien jouw retour aan deze voorwaarden voldoet, dan betalen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na de retourmelding van ons terug.

- Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

Als je een artikel wilt ruilen, dan vragen we je hiervoor een e-mail te sturen aan: webshop@drifterstore.nl De kosten van de terugzending van het oude artikel zijn voor jouw rekening.

- Hoe stuur ik een artikel retour?

Wil je een artikel retourneren, stuur dan een e-mail naar webshop@drifterstore.nl met jouw ordernummer, artikelnummer en reden van retour. Je kunt je pakket retourneren via een PostNL servicepoint of in de winkel.

Retouradres
Drifter Store
Gierstraat 2
2011 GD Haarlem
Nederland

- Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?

Binnen 14 dagen na ontbinding storten wij het bedrag terug op je bankrekening, exclusief de verzendkosten. Indien je een verkeerde bestelling of incomplete artikelen hebt ontvangen, betalen wij de verzendkosten terug.