Question Hoe kan ik jullie bereiken?
AnswerDrop ons een e-mail (met eventueel jouw bestelgegevens) op: milan@drifterstore.nl

Wij streven ernaar om binnen 1-2 werkdagen jouw mail te beantwoorden. Ook kan je ons bellen tijdens openingstijden van de winkel op 023-5836040 (De openingstijden vind je op de contact pagina!)

Question Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling!
AnswerLog snel in om de status van je bestelling te bekijken in jouw account. Staat ie er niet tussen? Stuur dan even een e-mail naar milan@drifterstore.nl
Question Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
AnswerWe streven er naar binnen 2 dagen te bezorgen, met uitzondering van zondag & maandag.
Question Wat zijn de verzendkosten, en wanneer betaal ik die?
AnswerVerzendkosten zijn op dit moment, in verband met het coronavirus voor onze rekening. Wij bezorgen of met de fiets persoonlijk (op 1,5 meter afstand), of met PostNL.
Question Hoe stuur ik een artikel retour?
AnswerWil je een artikel retourneren, stuur dan een e-mail naar milan@drifterstore.nl met jouw ordernummer, artikelnummer en reden van retour. Je kunt je pakket retourneren via een PostNL servicepoint of in de winkel. Check nog even de voorwaarden op onze website!
Question Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Answer

IDEAL

Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen met de online omgeving van jouw Nederlandse bank. Om gebruik te maken van iDEAL moet je aangesloten zijn bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Knab, Bunq of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Makkelijk, veilig en snel. Bij deze betaalwijze wordt je betaling direct afgeschreven van je rekening. Heb je een ander type bank? Stuur ons even een mailtje: milan@drifterstore.nl

Question Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
AnswerZodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen. Als wij het met de fiets persoonlijk bezorgen, dan sturen we je een mailtje voor een bezorgafspraak.
Question Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
AnswerWe streven er naar binnen 2 dagen te bezorgen, met uitzondering van zondag & maandag.
Question Ik ben niet thuis!
AnswerIndien jouw pakket met PostNL wordt bezorgd, dan wordt jouw pakket twee keer aan je deur aangeboden. Na de tweede poging zal PostNL jouw pakket bij een van hun pakketpunten bezorgen. Op het briefje op je deurmat zal je zien welke precies.
Question Ik heb mijn pakket niet ontvangen!
AnswerMocht je je bestelling uiteindelijk niet ontvangen en je hebt geen nadere instructie van PostNL ontvangen op je deurmat, stuur ons dan een e-mail: milan@drifterstore.nl
Question Wat zijn de verzendkosten, en wanneer betaal ik die?
AnswerVerzendkosten zijn op dit moment, in verband met het coronavirus voor onze rekening. Wij bezorgen of met de fiets persoonlijk (op 1,5 meter afstand), of met PostNL.
Question Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
AnswerWij begrijpen dat je niet altijd de juiste keuze maakt, in maat of in stijl. Je kunt daarom binnen 14 dagen jouw bestelling, mits ongedragen, in originele staat en met aangehecht prijskaartje / verpakking retourneren. Indien jouw retour aan deze voorwaarden voldoet, dan betalen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na de retourmelding van ons terug.
Question Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
AnswerAls je een artikel wilt ruilen, dan vragen we je hiervoor een e-mail te sturen aan: milan@drifterstore.nl  De kosten van de terugzending van het oude artikel zijn voor jouw rekening.
Question Hoe stuur ik een artikel retour?
AnswerWil je een artikel retourneren, stuur dan een e-mail naar milan@drifterstore.nl met jouw ordernummer, artikelnummer en reden van retour. Je kunt je pakket retourneren via een PostNL servicepoint of in de winkel.
Question Retouradres
AnswerDrifter Store

Gierstraat 2

2011 GD Haarlem

Nederland

Question Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?
AnswerBinnen 14 dagen na ontbinding storten wij het bedrag terug op je bankrekening, exclusief de verzendkosten. Indien je een verkeerde bestelling of incomplete artikelen hebt ontvangen, betalen wij de verzendkosten terug.